Menü
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim
Müşteri Hizmetleri
Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Online dan aldığım bir ürünü mağazadan iade veya değişim yapabilir miyim?

Online mağazamızdan aldığınız ürünün değişimini  mağazalarımızda yapabilirsiniz. Ancak iade işlemi yapılamamaktadır.

2- Ürünüm elime ulaştı iade etmek istiyorum?

Siparişiniz size ulaştıktan sonra siparişinizdeki ürünleri tümüyle veya kısmi olarak iade edebilirsiniz. Satın aldığınız ürünü kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içerisinde iade koşulları dahilinde ücret ödemeden Yurtiçi Kargo ile depo adresimize göndererek iadenizi gerçekleştirebilirsiniz.

3- Ürünüm kırık veya hatalı geldi, nasıl çözüm sunabilirsiniz?

Teslim aldığınız üründe az sayıda kırık parça (maksimum 5 parçaya kadar) var ise, kırık olan parçaların fotoğrafını tek karede çekip sipariş numarası ve kırık parçanın ismini de belirterek Whatsapp destek hattımız (0549 813 52 09) aracılığıyla iletmeniz durumunda stok durumuna bağlı olarak yedek parça temini yapılmaktadır.